Budak comel Tengah cuRik2 Usha



Mar 9, 2012

GoGreen Fashion Show





salam..lama aku x story kat blog nie kan ..sebenarnya ada story yang aku nak
citer  
skit..ok..cerita nie patutnya aku cerita mgu lepas, tapi disebabkan x 
sempat nak karang entri so hari nie baru sempat haahaa..terbaik la ko !
kiranya entri nie dah basi la haha...haha..ada jugak orang mcam aku
..hhuuuhu..   -.-"    xpe janji blog nie    aku punya kau hader ?
-.-"   


awal pagi2 dah kene bagun gara-gara fashion show punya event , patutnya
waktu2 tapi   sebenarnya tak terlibat langsung pom   saje menyibuk je 
hehe..camni dah terbentang atas tilam ..haii..malasnye nak pegi    -.-"  



bukak mata pon dah x larat akibat kerana terlalu memikirkan assignment 
yg bertimbun2 dh mcm gunung rupe nye dah tengok , rupenyer ...




tapi terpaksa celik jugak sebab nak g tengok fashion show nie dan jugak
support member yg terlibat . oke .. baiknya aku kan support mber2 kn ? 







hehe..dan sekurang2nya boleh le nak release tension pasal assignment
 mcm gunung everest tu    :) ,  
dengan mengagahkan diri membersihkan dan  



menyiapkan diri huhu...dapat jugak
sampai ke event yg terletak agak
jauh sedikit dari ostel iaitu di KPTMKL ..


first sampai memang agak lenggang sikit sbb awal lg masa tu
so , xpe tunggu je la..makin lama dah makin ramai , ingat dapat la 

makan dimino pizza sebab ade diskaun last2 makan keropok  lekor + air 
mineral je   -.-"    sedihnye.. but event nie memang hebakk ! dan terbaikk! 

ok la , aku rasa dah penat menaip2 nie . mesti bosan kan ?
ape kata layan je pic2 kat nie yer ..  :)









my friend 




pengacara popular & sepadan 
mr.munir 






flash mob 























terima kasih sudi membaca =)

0 5 gOmeL -gOmEL: