Budak comel Tengah cuRik2 Usha



Mar 4, 2012

Nokia @ Samsung mana satu pilihan hati ~





macam masalah besar je tajuk tu..hehe...oke memang aku da masalah  .  tapi agak besar jugak la , problem nye x tahu nak buat keputusan nie  :p  . aku nie bab nak memilih dan bua keputusan nie susah sikit bab kata aku agak mengambil masa yang panjang . hehe.. serius memang aku macam tu , dah x leh nak ubah dah sifat semula jadi tu...hehe...

oke . setelah beberapa bulan . eh beberapa bulan ?? lama kan ... kan aku dah bagitaw tadi kan..setelah membuat research pasal handphone nie ok akhirnya dapatlah aku bagi jawapannye,,oh yeah ! bukan ape x elok terburu2 nak beli handphone kan x pasal2 menyesal sebab salah pilih handphone betol x  ? orang cakap seeloknya pergi  la survey dulu ape yang patut kan , nanti menyesal air mata darah pon eh,macam nak bunuh diri pulak huhu.. x ada guna gak... 



sebenarnya antara dua2 nie kena buat pilihan -.-"











nokia E6











samsung S2 





aku rasa belom tiba masanya lagi kot nak buat keputusan....
hmmmm.......-.-"  konfius2 ...





terima kasih sudi membaca =)

0 5 gOmeL -gOmEL: