Budak comel Tengah cuRik2 Usha



Mar 19, 2012

masalah dunia yg x tentu













salam...baru balek dari kelas,penat pom x abis lagi dah on9 ,
hehe...hmmm..setiap orang ada je masalah yang timbul kan?
bukan masalah dunia ok..kalo x selesaikan jugak konfirm sampai bila2 
tak selesai jugak kan? 


semuanya berkisar pasal study , kewangan , kawan ,...tapi yang paling ketara
ialah maslah kengkawan ..kenapa aku cakap macam tu ? 
sebab bila kita sudah mempunyai kawan mesti la ada 
problem jugak kan even kawan rapat  .  kwan bilik  . kwan kelas pom 
mesti xkan terlepas dari problem kan? so , even cuba nak control 
masalah tu pom , memang tak boleh , silap-silap boleh gaduh
besar la jawabnye...


aku nak cakap pasal hati dan perasaan..wah hati dan perasaan?
hmm...ye la kadang2 kita bercakap dengan kawan2 kite pom pasti 
ada je benda yg buat hati tersentap  . korang mesti pernah kan..?
kadang2 dalam fokus bersembang tiba2  perkataan yg terkeluar tu buat 
hati tersentap huhu..tangkap leleh beb..huhu...


aku mengaku aku nie cepat sikit tangkap leleh nie, but aku 
pandai cover hahaha...boleh masok pilih kasih nie -.-" 
huhu..sebab tu kalo aku sentap aku diam je...sbb aku
tengah sentap la tuh..huhu...


lagi satu aku x berapa suka sangat kalo ade je yang cakap 
ala kurang hajo nih,pantang nih!hahha...kang kalo aku 
cakap nada tinggi tu faham2 je la ye...tu tanda nye tengah 
ponah tu haha...so bile bercakap dengan sila la menggunakan 
nada suara yg manja hahaha...




p/s : jagalah tutur kata anda ^_^






terima kasih sudi membaca =)

0 5 gOmeL -gOmEL: