Budak comel Tengah cuRik2 Usha



Nov 21, 2011

kau harus kuat..syarawanie!









sedih sangat bila baca story ko syarawanie..x sangka pulak dia sanggup buat
macam kat ko.apa hak dia buat macam tu ? lagipun dia dengan ko kan dah xde pe2,
so apasal dia nak mengamuk plak ?


syarawanie..listen hear . dulu u pernah citer kan pasal exboy u pnah buat hal,
so ko masih nak terima lagi ke dia ? even dia penah lukakan persaan ko??? 
sedar larh..lupakan exboy ko tu,,kalo ko bahgia dengan pakwe yg sekarang nie teruskan k,


berkenaan dgn problem pakwe ko tu, ko bagi dia masa maybe dia terkejut sebab dapat text mcm tu, sebab dia sayang ko,dia xnak kehilangan ko , pujuk & then slowtalk elok2 what thehappen, insyallah dia boleh terima kena sabar banyak2 k,,


kalo ko perlukan aku , ko nak kongsi problem apa2 ke,bgtahu aku insyallah aku ada 
untuk ko..aku hanya boleh beri kata2 semangat kat ko maaf sebab aku xmampu nak
mengubah whatthathappen.



"aku masih dsini hadir tatkala kau perlukan aku
biar siapapun dirimu aku masih tetap disini"



by princess peanut ~




p/s: syarawanie banyakkan bersabar k?


terima kasih sudi membaca =)

1 5 gOmeL -gOmEL:

Syara Wanie said... BALAS

http://syana9085.blogspot.com/2011/11/thank-u.html