Budak comel Tengah cuRik2 Usha



Nov 24, 2011

browser internet yg mantap??








AVANT 






                                                                          OPERA




salam...selamat malam
wah excited nih huhu..penat kerja huhu..padahal baru sehari ja baru start kerja, besa la kan..fisrt time kerja camni nie la lama2 ok la kot..hhuhu..insyallah..ha..baru aku taw betapa letih + penat bekerja nie..huhu..padan muka nak sangat kerja...T_T aritu dok serabut kepala nak cari kerja sekarang dah kerja mula la buat hal , penat la sakit kepala la (memang tengah sakit kepala ) tapi sempat lg update entri huaahaa...hehe senyum ckit =) 
ish . apa yg aku membebel nih??tampaq mau...?kan besok x  pergi kerja plak...huhu.. ok2 dah2 stop ! x .., eh...bukan..hehe sebenarnya aku nak bagitaw utara mai sapa xkenal mozilla firefox @ IE @ google chrome ampa taw ka maksud nya?hehe~ 
aku pun xtaw..antara ketiga2 browser tu yg paling aku suka dan  selalu guna ialah first, mozilla firefox tp skrg dah x suka sbb bila aku login fb dah x boleh logut huh balek...benci lorh, kedua google chrome tapi...xboleh guna sebab maybe aku dah banyak kali download kot sampai dah xditerima oleh lappy aku..huhu..tapi aku cuba bukak tapi ... so bad memang lambat macam siput ,huhu..siput laju lg sikit haha..konklusifnya..dua2 pun dah x suka ok . sorry en.mozilla dan en.chrome sebab terpaksa mencari pengganti kamu hehe~ jgn merajuk nty sye bagi choki choki taw..hehe~
btw sekarang dah tukar kepada  Avant & Opera hehe..avant nie laju siot ops.. x sopan tu hehe~ laju sangat awk konfem larh awk x caya meh lar join sekali download je ok . bukan pa..sebab aku sebagai student konfem la banyak nk kena cari segala info bagai kat tenet tu ditambah pulak serbuk perisa yg assignment macam gunung tu due date plak smgu dua je mana sempat weh konfem nak cari info2 kalo 2 saat pun dah dapat rsa la bahagiasesangat dan bolehsenyumsampaitelinga.. nanti org tengok.. ish..buat assgnment pon blh senyumlagi betol ka nie ke ada wayar tercabut haha??hehe~ org len serabut + tension ..x gitu ek..??
opera pun same function.so sekarang dah boleh senyumsampaitelingasambilmakanchokichoki~ hahahaha..lalala.. 
p/s: assignment x siap lagi aish~

terima kasih sudi membaca =)

0 5 gOmeL -gOmEL: