Budak comel Tengah cuRik2 Usha



Oct 27, 2011

katakan tidak kepada lemak!


agak2 da x nti aku cmnie..?

Assalamualaikum...salam khamis
boringnya hari nie xtaw nak buat apa lar..ingat balek
kampung boleh lar spend time dengan famili celik
ja tengok semua dah xda pakat-pakat g keje..tinggal
aku sorang2 kat umah huhu..boring gile...

celik mata ja mengadap lappy la aku,,kalo hari2 cmni
alamatnya makin bertambah la menternak lemak2 kat badan
aku nie..kalo 3 bln mcmnie  agak2 mesti member aku terkejut
la huhu..nanti lekatla nama baru aku "dak gemok!!"
oh..tidak..x boleh jadi kalo cmnie..aku mesti buat
sesuatu nie..


 mna nak cari keje kosong nie??nak keje..boleh
tambahkan apa2 yg patut huhu...poket pon dh kering..
insyallah...memerlukan keje caiyok!

sapa2 ada keje kosong gtaw la yer =)


terima kasih sudi membaca =)

0 5 gOmeL -gOmEL: