Budak comel Tengah cuRik2 Usha



Jun 8, 2011

Gambit mintak maaf kat sapa?


 pinjam pic kejap yer...

Gambit mintak maaf kat peminat, blogger atau sesiapa pun dalam laman sosialnya..betol ke?bagus sangat.sangat lah tu...

Sapa gambit?ntah aku pon xkenal la sangat...artis ke?ntah la aku tahu pon sebab nama Gambit dah jadi meletup macam bom atom gara2 tersebarnya klip vdeo PANAS Marilah Menari , Prema Yen yg diarahkan olehnya sendiri ,di utube n pasal Gambit kutuk blogger2,sebab ketidakpuasan oleh blogger2 tntng vdeo PANAS itu.

Ala.. kalo nak balas komen pon agak2 la kan jgn lar memaki hamun xtentu pasal,"dah ko g buat vdeo klip PANAS tu n then plak tu g tunjuk public tu apa hal?kalo ko x tunjuk vdeo PANAS tu public, semua org xtahu lar.." pastu ko nak melenting plak dah memang ko yg salah,so ko trima je lar komen2 yg brguna tu dr spa2 wlpun BUKAN PEMINAT pon, dorang ada hak jgak lah weh. benda dah xelok mesti kna tegur kan walau ko artis pon,semua masyarkat dah tahu membezakn mana yg baik n mna yg xelok k..?

pastu,si pelakonnya plak Shah Jaszle jenuh aku nak sebut nama dia sampai terbelit2 lidah aku.boleh plak cakap hanya menjalankan tggungjawab melakonkan watak tu..huih..geli perut aku dengar..hhaha..lawak betol.tanggungjawab lah kononnya?ke memang betol2 nak buad.buad sangat aksi2 tu?tetttttttt....dah taw vdeo tu ada unsur2 18sx up tu napa setuju gak?x gitu ek?no komen....

so kena hati2 bla nak bt vdeo ke,apa2 pon pikir lar adat dan budaya kita,nih kat Malaysia bukannye kat AS ke,kalo xnak kena hentam lagi lar kan.Terlajak sampan boleh diundur terlepas laku padah jadinya..(betul ke peribahasa aku nih haha..hentam saja lar) janji aku x maki owg kan.kan... =)

so selamat renung2 kan...yang mana baik jadi pedoman yg x elok jadikan sempadan...


peace!!

nota hati : meminta maaf adalah sifat yang mulia...
terima kasih sudi membaca =)

2 5 gOmeL -gOmEL:

Taste Of Tapah said... BALAS

macam mana cik diela buat tak leh copy nih? nak belajar.. heheh

cikdiela said... BALAS

@taste of tapah : hehe..ck diela pon xbpa pndai sgt insyallah nty cik diela ajarkn =)