Budak comel Tengah cuRik2 Usha



Jun 8, 2011

bilakah bahagia menjadi milikku?






Salam...malam nih aku emo sikit..sowi lar..ntah lar sampai ble aku nak kejar bahagiaitu?sedangkan bahagia tu jauh sangat dari capaian tangan aku..puas aku cubamengejar ia namun bahagia itu seolah.seolah cuba makin lari jauh dari aku..napa susah sangat aku nak capai ia atau mungkin bahagia sebenarnya bukan milikku?puas aku mengejar ia entah ble akan menjadi milikku atau mungkin sebaliknya?tapi kenapa aku harus lalui semua nih?apa salah aku?atau inikah balasan untuk aku sebab kesilapan aku yg dulu?atau mungkin Tuhan sedang menguji sekeping hati nih akankah seteguh hati Siti Khadijah,Balqis ?Tapi aku bukan Balqis dan Siti Khadijah ..aku.....? hanya seorang perempuan yg lemah dengan ujian yg sehebat ini."Ya Allah hebatnya dugaanMu , maafkan aku , aku hambaMu yg lemah lagi hina disisiMu.mampukah aku tempuhi semua Ya Allah?Kau berikanlah secebis
keteguhan dihatiku utk semua nih".Setiap kali ble aku fikir tentang nih setiap kali jugak terasa sesak didada panasnya air mengalir meneroka pipi aku, itulah aku mybe owg tengok aku bahagia tapi dalam hati hanya Tuhan je yg tahu.Maafkan aku sahabat bukan niat aku nak sorokkan semua nih tapi aku xnak korang risaukan aku...aku nak tengok korang bahagia sebab aku jugak turut bahagia..aku doakan korang bahagia bersama owg yg tersayang.dah lama benda nih aku simpan benda nih aku teruskan hari2 yg akan datang dengan membawa harapan ia akan menjadi milik aku.aku pasti ia akan menjadi milik aku suatu hari nanti.aku kena kuat..jangan mengalah teruskan hingga aku dpat milikinya..''kau harus kuat.kau harus kuat."yakinlah ia milikmu untuk selamanya...kau pasti milikinya





terima kasih sudi membaca =)

2 5 gOmeL -gOmEL:

Taste Of Tapah said... BALAS

sedih betul bunyi penulisan nih... jangan terasa sunyi k... banyak follower menemani :)

berbaik sangka dan yakin dengan ketentuan allah... walaupun pahit.. hikmahnya pasti amat manis sekali...

cikdiela said... BALAS

@taste of tapah ; thx taw for nasihat nih..insyallah =)