Budak comel Tengah cuRik2 Usha



Mar 20, 2011

DILANTIK MENJADI PENGAWAS PEPERIKSAAN..?







Hye..selamat pagi...semua sihat ke?harap2 sihat la yer..
hari tu.. aku kna jaga exam
form 3A8 smk perlis..subjek psv 2..huhu..
haha..aku kna jd pgawas exam kejap je...
huhu..rasa mcm jd ckgu btol2....(perasaan eh..)..xpe..
xjd ckgu pn xpa asalkn dpt ambik aura 'cikgu'pn kira "ok"
hehe..mse ak praktikal kt sklh sume ckgu ingt aku nie
ckgu sandaran tp...ak juz prktkal sbg techinician jew.huhu..
xpa la .. skurang2 nye dpat gelaran keramat"ckgu"(rasa bangga ckit)..
;) . first time kna jga exam..dlu aku ambik exam nie ak plak kna
jga exam.hari nie ckgu rmai yg x dtg sbb dowang mtak cuti..maklum la
dh dekat cuti sekolah tu yg kalut nk bcuti..sbb tu aku ditugaskn
utk jga exam..huhu..nilah pgalaman aku yg akan ingat sbgai kngan
ckup indah dlm hdupku...ok lh..rasanye dh pnjg lebar
aku mengarang diari aku nie..msti rasa bosan kan?k...lh..aku
nk g bt keja dlu..bye2...



terima kasih sudi membaca =)

0 5 gOmeL -gOmEL: