Budak comel Tengah cuRik2 Usha



Mar 16, 2011

BEN ASHAARI : BLOGGER IKUT NEGERI KELAHIRAN

JOM LA JOIN SEGMEN BEN ASHAARI ....





salam...rasa macam best je segmen BEN ASHAARI nie...aku pun
nak join gak...so kena la jawab soalan dlu...


  • Sila ceritakan latar belakang anda ..
nama diela panggil iela pun boleh ,,hehe..asal perlis tp family aku suka
merantau..huhu..(bkn merayau).. kenapa aku duduk merantau ? sebab
dlu2 arwah abah aku suka merantau sbb abah aku keje polis so
kna la mrantau...antara negeri yg pnah merantau ialah negeri perak , kedah , yg
paling lme mrantau d ngri T'Ganu...(penyu )... so aku last skali kampung aku adalah kt kedah...
so bla aku ckap dgn dowang aku cakap campoq  KEDAH + GANU
haha..kdg2 dowang xfaham apa aku ckp..hehe...so kna bt2 faham la kn??

  •  Profesion anda sekarang ?
profesion sekarang? aku sorang student lg la....nie last sem .. dan skrang
aku tengah bt LI kt sklh tp bukan jd ckgu la ,,, em...lpas abis LI aku da niat nk smbung blajar...nk ambik DEGREE plak..harap2 mnjadi...amin...

  •  Blog favourite anda .. kenapa ?
banyak sangat blog yg aku suka...tp yg paling aku suka blog BEN ASHAARI , SENGAL ZONE  sbb blog nie byak benda yg boleh aku dapat n yg paling penting TERBAEK!!!

  • Blog yang anda tak suka nak masuk .. kenapa ?
aku paling x suka blog yg mengandungi unsur2 politik , n benda2 yg xberfaedah..SEBAB? aku x
suka perkataan yg kasar,lucah n pasal nk mengata2 nie..benci sgt...!

  •  Impian anda terhadap blog anda ..
impian aku smoga blog nie smakin bertambah maju dan bertambah reader
kt blog aku yg x popular nie ....yg menulis hanya mengikut perasaan...


TUTUP : TENGAH MALAM NI ( 15/3/2011 )
terima kasih sudi membaca =)

0 5 gOmeL -gOmEL: