Budak comel Tengah cuRik2 Usha



Mar 25, 2011

Aduh sakitnya....


salam..hai hari nie hari yang paling menyedihkan bg aku..nak taw sebab
apa?sebabnya..ari ahad lepas aku excident...mesti bila dengar kata excident
mesti owg fikir excident teruk2 contohnya excident dengan kereta ke, jatuh motor ke..tapi aku
bukan excident teruk2 macam tu..aku excident ringan2 je...kejadian nie berlaku masa tu..aku basuh
baju dan jemur la kat pagar umah aku,tepi pagar tu mak aku buat kotak simen untuk nak tanam
sayur2, kotak simen tinggi la juga..tiba-tiba hari nak hujan so aku cepat2 la pergi nak ambik
baju...masa dah capai baju tu dan aku nak turun dari kotak simen tu..tut..........
tengok2 aku dah jatuh...entah macam mana aku boleh jatuh masa tu x ingat apa2 rasa-rasa cepat je masa berlalu...x sangka pulak nak jatuh..huhu...tengok2 kaki aku dah kerem(x boleh jalan)..huhu,,sakitnya..hanya Tuhan saja yang tahu..dah la masa tu xda sapa pun kat umah..sakit sangat2...tapi aku kuatkan semangat jugak untuk bagun..last2..boleh gak aku bagun..alhamdulilah blh bangun..huhu.. aku terhenjut2 masuk dalam umah pastu tido...bla dh malam mak n abg aku hantar g klinik,doktor cakap kaki aku terseliuh je..fuhh..nasib baik terseliuh je..klu x abis aku..aku..dh x boleh jalan dah..alhamdulilah..nasib sikit je..doc bg cuti 3 ari je..xpa la.ok la tu..rehat lama cikit..klh..doakan aku cepat sembuh taw..k.korang pn hati2 taw bla nak berjalan tu
k.take care...

terima kasih sudi membaca =)

1 5 gOmeL -gOmEL:

Cik Moon said... BALAS

huhu..take care ya~