Budak comel Tengah cuRik2 Usha



Jan 13, 2011

praktikal oh praktikal...

                          


salam..em..baru hari nie aku boleh dok mengadap blog aku nie..penat sangat2 sebab sekarang aku dah sibuk dengan praktikal..so xdak masa nak blogwalking nie..penat betul...huhu...first mula praktikal perasaan gemuruh, takut dan semua ada la..maklum la first time kan..tapi aku tetap kena tempuh jugak..

walaupun penat tapi aku kena kuat jugak..sebab kalau aku x abiskan jugak..sia-sia aku belajar hehe...betul x?
praktikal nie macam kerja jugak..masuk pejabat pukul 8 balik pukul 5 petang...huhu...penat kot...
bagaimanapun aku kena abiskan jugak...hehe..so sekarang aku mahu tidur sebab besok kena bangun awal.. nite..

gud luck..go go caiyok...
terima kasih sudi membaca =)

2 5 gOmeL -gOmEL:

owL_aRtOwL said... BALAS

alahai...
kite pn praktikal jgak...
same2 je la kite sbar ye...
huhu...
aja aja fighting!

cikdiela said... BALAS

owl_artowl..yeke..
sama la kite..
dah lama ke praktikal?
mmg dugaan huhu..