Budak comel Tengah cuRik2 Usha



Jan 5, 2011

selesema...pening..sejuk..






entah la sejak2 beberapa hari nie ak rasa badan letih + malas + sakit kepala
+selesema huhu..kadang.kadang ak rasa penat sangat sebab manja sgt dengan
badan pulak tu bencih betol!ngada.ngada betol la badan ak
nie(boleh x jangan manja.manja sangat meluat la)


tengah badan letih sempat lg dok blogwalking nie..maklum la takut x sempat
nak blogwalking..mana la tahu kan besok atau lusa selesema makin teruk
ke..kn.kn..sebab tu ak usaha jugak nak tulis  entry nie..wawa..letihnya..huhu..
sebab takut x sempat..


ak pulak benci.benci sangat nak makan ubat..sebab tu kalau sakit ak tahan je
walaupun dah teruk..itulah aku..haha..aku nie memang degil nak makan ubat
tp bila time member ak sakit ke aku suruh dowang makan ubat,hehe ..padahal
ak sendiri xmo makan..kejam kan aku..haha(tp aku bukannya kejam sampai nak bubuh owg k..NO NO)
em..kalau la my sygs tahu ak sakit mesti dia suruh ak makan ubat..wawa..aku x suka ubat..plez2..
kalau my sygs tanya dah makan ubat ke belum..terpaksa la aku menipu dia..huhu..
sowi my sygs sy terpaksa tipu awak sebab xnak awak risau..


aku pun dah mengantuk ..so sebelum aku tido
aku nak ucap
gud nite all....







terima kasih sudi membaca =)

2 5 gOmeL -gOmEL:

E.d.Y said... BALAS

semoga cepat sembuh..kene rajin2 makan ubat

cikdiela said... BALAS

terima kasih..e.d.y.