Budak comel Tengah cuRik2 Usha



Jan 21, 2011

akukah cikgu..?


salam..ari nie dah 2 minggu aku buat praktikal kt sekolah..
rasa cepatnya masa berlalu..praktikal kat sekolah?mesti orang lain
ingat aku nie mengajar kat sekolah..hehe.. kalau macam tu
mesti orang panggil aku cikgu..wah..cikgu..hehe kalau
la betul-betul aku jadi cikgu..best jugak..hehe.."cikgu adila" hehe...cikgu..oh..cikgu.tapi aku praktikal kt sekolah nie untuk praktikal bahagian IT..so aku kena duduk kt makmal komputer la..pastu repair pc n format pc..  tapi yg x bestnya aku terpaksa kena buat semua kerja nie..tapi aku x belajar semua nie..huhu..   tapi aku terpaksa buat jugak kerja nie...huhu..   tapi nasib baik kawan-kawan aku mau tolong..huhu..    aku dan kawan2 aku diberi tugas untuk format pc pengetua sekolah yg aku praktikal sekarang..so masuk hari nie dah dua hari dok backup files..files banyak betul kadang2 tu sampai sejam dok copy..   ..percaya x sampai 2 hari backup files??huhu..penat betul..nie belum format lagi aku xtaw la bila boleh nak format..huhu..
mesti pengetua tu dah bosan yela..kan ambik masa sampai dua hari kot nk backup file..tapi dia cakap "ok2 u olang buat itu itu punya.saya kasi"(pengetua nie orang cina kadang.kadang aku x faham.apa dia cakap..hehe tapi orang cakap pengetua nie baik hati walaupun tegas..cool beb)..harap-harap besok dah
boleh format.huhu..

macam nie la bila praktikal kat sekolah yang xda technician(betul ker aku tulis nie?)huhu..banyak benda yang kena buat walaupun aku bukan technician..tolong..tolong aku..huhu..   tapi banyak benda jugakaku belajar sepanjang pengalaman praktikal kat sini..dan yang banyak tolong aku dan kawan.kawan aku cikgu faridah panitia it..terima kasih cikgu sebab banyak tolong kami.. aku dan kawan.kawan aku selalu rujuk dan banyak bertanya kat cikgu nie..nasib baik la cikgu mahu tolong hehe..terima kasih banyak.banyak untuk sekali lagi..xpa bila.bila aku cadang nak belanja cikgu faridah makan sebab atas jasa dan tunjuk ajar dia..huhu.. 

oklah..dah banyak idea yang keluar dari kepala aku nie..hehe..mesti korang bosan kan.kan?
hehe..maklum la dah lama x blogwalking nie idea.idea pun mesti la banyak kan?pejam celik.pejam celik.
kenapa pulak dengan mata aku nie..em..huhu..la..rupanya dah mengantuk la..
oklah..sebelum tu aku nak ucap selamat malam semua..semoga bahagia selalu..
..

nite....

terima kasih sudi membaca =)

0 5 gOmeL -gOmEL: