Budak comel Tengah cuRik2 Usha



Nov 16, 2012

saya perlukan cahaya itu ...











Suatu hari seorang lelaki telah kehilangan kekasihnya yang paling dia cintai.. Lelaki tersebut terus menangis tanpa henti .

Makan tidak mahu. Apa lagi hendak keluar dari bilik . Sudah selama berberapa hari dia mengurungkan dirinya..


Suatu hari dalam lena lelaki tersebut tidur, Dia mennerima satu mimpi yang sangat aneh.. Di dalam mimpinya dia melihat semua wanita yang ada di situ bercahaya .


Mereka membawa lilin yang terus menyala.. Tiba-tiba lelaki tersebut terlihat kekasihnya yang muram dan lilin yang di pegang oleh kekasihnya tidak bercahaya..


Lalu lelaki itu bertanya :


"Kenapa Lilin yang awak pegang itu tidak bercahaya ?? "


Kekasihnya menjawab :


"Setiap kali air mata yang awak jatuhkan ke atas pipi awak akan jatuh ke atas lilin yang saya pegang.. Jadi berjanji lah awak dengan saya.. "


"Jangan la terus menangis dan meratapi akan kehilangan saya dalam kehidupan awak , kerana saya hanya perlukan cahaya di sini untuk saya ."


Awak perlu tahu sesuatu ...


"Walaupun saya sudah meninggalkan dunia ini tanpa awak..tapi ketahuilah awak..saya tetap hidup di hati awak selamanya "




P/S: maaf kerana tinggalkan awak sorang2 




terima kasih sudi membaca =)

0 5 gOmeL -gOmEL: