Budak comel Tengah cuRik2 Usha



Oct 14, 2012

konvo time..when my turn??




salam..wah..penatnya ari nie sebab hari nie sehari pergi picc sebab nak raikan member berkonvo
wah,,dah selamat berkonvo yer..huhu..(aku nih x sabar2 nk konvo nih tolong cepat mse brlalu)
penatnya bukan ape..terpaksa berkawat satu picc gara2 tak tahu jalan nak keluar picc..sedih kann..huhu..ape la nasib..masa pergi tu senang je sampai , dan kiteorang naik KLIA express ke putrajaya & lepas tu kene ambik pulak bas nadi putra , untuk ke picc,


first time sampai kat station bus kat putrajaya tu cuak jugak la dah la tak tahu nk ke picc tu,
than terus je pergi tanya kat pakcik kaunter tu,,yang kelakarnye mase nak pergi tanya tu ada la dua org pakcik nie kat situ,,boleh pulak main2 ,,aku pergi la tanya si pak cik A , pastu si pakcik A
suruh g tanya pkcik B pulak , haish..sabor je la..hahaa...kelakar betol..nasib baik la mood aku
baik , kalo x , tak pasal2 kena marah dengan aku..hahaaa...(cakap je lebih..hheeehee.)


mesti bosan kan baca cite nih..tgok je la pic2 comel tu eh..harap2 x bosan kann..















si kecik & si comel 




pastu mse nk naik bas tu , dalam kepala nie dok fikir gak cost nk g picc tu  , mesti mahal giler kan..tengok2 5 poleh sen je..atau lima kupang je tambang bas tu hahaa...ape lagi gelak sakan la aku...hahaaa..memang x boleh blah..fuhh..selamat duit aku...jimat sesangat la..lagi pon memang bajet x ckup nk g sna ..tapi ble difikirkan pergi je la,,ape salahnya kan raikan dorang ..bukan ke tu buat dorang lebih dihargai..ye dak??hehe..tapi nih la pengalaman yg aku x leh lupa taw..




                                                      eh..yg nie pon teringin gak hhuhu




pepon tahniah la member2 yg dah berkonvo tu..hehe

p/s: aish..ble la turn kita nk konvo plak nih..x sabar nih...  ;))
     
terima kasih sudi membaca =)

0 5 gOmeL -gOmEL: