Budak comel Tengah cuRik2 Usha



Jun 28, 2012

cinta yg terakhir




Ada apa Nur ielgan cintaa..?? 

pepatah Melayu ada berkata , ingatkan panas sampai ke petang rupanya hujan di tengah hari , Allah..macam tu la tentang perasaan aku sekarang , Ya Allah..kuatkanlah hatiku  :(


penat sebenarnya layankan perasan dengan manusia nie...

Ujiann tak jemu jemu datang..kuatkanlah hatiku aminn..

perit juga bila dengar ayat2 dilafazkan tadi 
"awak..mungkin hubungan ni  tak dapat teruskan lagi bt masa nie "  , 

apalah salah ku buat kali nie..bohong la..
aku tak rasa kecewa , sedih dengan semua tu .. tapi aku pendam sorang2 semua , rasa hidup macam x lengkap je..

tiap2 hari suram tanpa cahaya , bintang semakin suram cahayanya, seolah2 faham 
aku sedang kesedihan , kat mana aku nak sorok rasa sedih , kecewa aku ?? 
aku tak kuat..aku tak kuat..cukuplah... ;(


Sepucuk surat awak...

...

"awak,kalo awak baca ape yg saye tulis nie..saya nak bagitahu sesuatu kat awak ,
awak..awak tahu tak sejak awak hadir dalam hidup saya , hidup saya berubah ..saya jadi kuat sebab awak , saya bukan lagi ila yang dulu ,seorang yang sedang berada dalam kesedihan.."

"hidup saya kembali ceria bila kehadiran awak dalam hidup saya..awak buat saye ceria saye rasa seolah2 ada cahaya yg menyinari hidup saye..saya bahagia sangat awak , dan saya kembali kuat untuk hari-hari yg akan datang...indahnya saat itu awak..."


" tapi kenapa awak cakap awak tak dapat teruskan perhubungan nie ? awak... saya tahu saya bukanlah sempurna seperti orang lain. saya juga ada kekurangan , emm ;(  saya tahu saya bukan cantik..hmm..,tapi ape salah saya kat awak ?? "


"kalo saya da buat salah dan awak terasa saya mintak maaf banyak2 , tapi...takkan sebab nie sebagai alasan kuat awak untuk putuskan hubungan nie?"


"Ini memang tak adil buat saya...awak.. kenapa bila hubungan nie dah semakin bahagia , awak mintak hubungan nie berakhir disini ?"


"awak kenapa ia berlaku lagi dalam hidup saya...?? awak kenapa bila saya sudah bahagia ..mesti saya akan terluka diakhir nanti..?? mesti akan berakhir perpisahan yg menyakitkan..??"


"saya tak faham kenapa selalu macam nie...apakah salah saya kat awak ?? awak saya tak sanggup lagi menghadapi hari2 yg akan datang.."


"awak.. sebenarnya saya masih sayangkan awak.. walaupun awak tak lagi disisi saya.."


"awak..untuk pengetahuan awak saya bukan lagi seorang perempuan yg awak kenal sekarang.."


"saya mungkin akan kembali seperti dulu...saya akan cuba lupakan ape yang sudah berlaku dan seterusnya...dengan kehidupan saya yang dulu ..tiada lagi hari2 yg indah bersama awak. tiada lagi hari2 yg bahagia , yang ada hanyalah hari2 yg suram dan tidak akan bersinar untuk selamanya kerana tiada lagi cinta yg akan hadir dalam hidup saya"


"mungkin jika satu hari nanti akan bertemu kembali ...saya mungkin telah melupakan wajah awak,,dan janganlah bertanyakan lagi tentang perkara itu mungkin saya sudah lupakan kisah2 yg kita ciptakan dulu dan mungkin saya juga telah hancurkan semuanya itu separuh jiwa saya yang telah pergi untuk selamanya"



                                                                              ....


" wanita terlalu istimewa utk seorang bernama lelaki
janganlah menyakiti wanita lagi ,kerana wanita tidak akan 
pernah lupa apa yg lelaki telah lakukan kepadanya 
walaupun bertahun2 lamanya . Ia tetap akan mengingati selamanya 
sampai ke akhir hayatnya , dan tidak akan mudah memaafkan 
seseorang itu selamanya "





Ya Allah kuatkanlah hatiku ...
kerana tiada cinta lagi buatku ..


Diedit & diolah oleh nuriela ..

terima kasih sudi membaca =)

0 5 gOmeL -gOmEL: