Budak comel Tengah cuRik2 Usha



Nov 14, 2011

dimanakah kawan,disaat aku memerlukan?? | princess peanut |




اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ


kawan boleh dikategorikan dalam banyak jenis,iaitu kawan kearah kebaikan dan kawan ke arah keburukkan..ada jugak kawan digelar betul2 kawan, iaitu kawan apabila dikala senang dan susah itu baru betol2 kawan..kadang2 kita sendiri x pasti samada kawan kita nie betol2 ikhlas berkawan dengan kita atau sekadar menjadi teman sewaktu gembira sahaja..tapi kita hanya manusia yang lemah tidak dapat menilai hati sahabat kita tapi kita juga harus berhati didalam persahabatan bukan bererti kita harus merasa was2 tapi hanya sekadar berhati2 sebab takut ia akan membuat kita kecewa dan sedih..

tipu lar setiap orang xpenah mengalami situasi macam tu kn?aku jugak mengalaminya sendiri,,sebenarnya agak terkilan dan sedih sebab masa dia susah  dan perlukan pertolongan aku sendiri menghulurkan pertolongan tanpa membiarkan dia sedih..disebabkan atas dasar nama persahabatn dan kawan aku sanggup menghulurkan bantuan dan pertolongan tanpa
mengharapkan apa2 blasan..tapi aku x sangka owg yg aku anggap kwan tu rupanya2 bukan seperti aku fkirkan..bukan la nak memburukkan dia tapi aku sekadar hanya ingin meluahkan apa yg aku rasa..suatu hari..aku betol2 memerlukan pertolongan dari dia..tapi bila text dia, dia cakap xboleh tolong sebab dia banyak keje yg perlu disiapkan, masa tu perasaan aku hancur berkecai sebab aku betol2 memerlukan pertolongan dari dia, perasaan bercampur kecewa , sedih dan down.

dan hingga sekarang aku dah x boleh terima dia sebagai kawan aku..bila dia text aku, aku x penah balas semua text dia..susah aku nak terima dia sebab aku betol2 rasa terkilan..

so..lepas nie aku kena berhati2 memilih kawan..


p/s; sahabat datang dikala senang dan berlalu pergi dikala sedih ..



terima kasih sudi membaca =)

0 5 gOmeL -gOmEL: