Budak comel Tengah cuRik2 Usha



Oct 16, 2011

terasa weh

salam...
Jumaat balek Muar besok dah kene balek kl dh, sbb isnin da start klas..huhu..ingat balek Muar hepi la gak walaupun x dapat pegi konvo tapi Tuhan nak uji aku ...gastrik aku datang balek ..hmm..sakitnya Ya Allah...kurangkan lah sakit nie..entah la sejak semenjak nie aku selalu x chat aku rasa banyak jugak la selalu ponteng kelas, nie mak aku xtahu kalo x abis lah aku..huhu..bukan setakat sakit perut tapi ada jugak la terasa sikit pasal status ko tu,agak kasar bunyinya,pasal kisah dulu2 mmg tragis huhu..aku pun x sangka jadi mcmtu..

walaupun kami dalam istilah 'kawan' tapi kadang2 kata2 dia tu buat aku terasa , entahlah aku boleh bersabar atau x..walaupun pedih,tapi aku still senyum wlpn hati dh terluka..walaupun still berkawan tapi aku xtahu lar smada dendam amarah ko tu still ada lg atau x,tapi aku boleh tahu la,,x payah nk sorok...tengok cara ko cakap pun aku tahu..

bende dh lepas tu xpayah la nk ungkit2 lagi ,,,ko ingt aku suke ke?aku xpenah cari pasal dengan ko , xpayah cari pasal ok?walaupun aku nie banyak diam drp cakap..tu bkn bererti aku nie lemah oh,,ko silap tu...aku lebih suka diam lar weh...dan ko ingt aku suke ke buat cerita2 nie ? huh,,xda keja lar aku nk bt crita2 nie..xtahu la plk ko yg bt crita so ko tuduh aku plak..sebab nak dpt attention komen ko pnya status la?n then smua org simpati ngn ko?ade aku kesah ke?hey come on la weh..aku malas weh cari pasal ngn ko ..aku xkesah weh ..

so jangan la fitnah aku mcm2 weh,,selagi aku boleh bersabar so baik ko tutup ja mulut ko..abis cite OK!..jangan ingat ko tu baik sangat la weh.ingat dengan jawatan yg ko pegang tu ko dah femes la eh? jangan bangga sangat weh.. termuntah aku dengar haha..dan x payah terlalu taksub sangat weh kang nanti semua tu terlepas ...baru ko tahu..so ingat la x sume org suka dengan ko k..

p/s : aku xsuka cari pasal OK!



terima kasih sudi membaca =)

0 5 gOmeL -gOmEL: