Budak comel Tengah cuRik2 Usha



Sep 4, 2011

sampai jugak akhirnya...



Alhamdulilah,...syukur sampai gak kl nie...huhu...msa kat highway x sesak pon..mybe sebab ak bertolak malam kot??entah..ari gak pendaftaran budak u..tapi alhamdulilah selamat gak...huhu..aku nie takut sikit bila naik kereta or bas kalo perjalanan tu jauh ..mula lar aku pikir bukan2 ...kuat sungguh imginasi x elok aku nie..huhu..tapi kalo dah mata terpejam n tido lena tuh memang dah x ingat apa2 da...hehe..

yeah..aku owg first sampai ostel...awal betol sampai..semua member bilik x sampai2 lgi..takut lar duduk sorang, ajak abang long g jalan2 kat tesco ampang g beli barang kejap sementara menunggu kawan2 bilik aku balik huhu...


pastu terus balek ostel sebab abang long dah nak balek muar, kecian pulak kn so lepas bersalaman ngn along  n kak ipar , rasa sedih pulak huhu..rindu kat anak buah aku  dua org nie...xpa2 nti hujung minggu ke boleh umah dorang....


p/s : rindunya.... 



 








terima kasih sudi membaca =)

0 5 gOmeL -gOmEL: