Budak comel Tengah cuRik2 Usha



Aug 8, 2011

apa touching2 nih?




salam..hari dah hari kelapan pose kan..tinggal lagi lebih kurang tujuhbelashari lagi nak pose n lepas tu raya lar..yeay!!yahoo....bestnya...xcited nih..hehe..tapi bagi aku bukak pose ngan mber2 nih mmg bnyak dugaan kan..hari nie bukak pose ngan lauk ikan keli masak sambal wah2 sedap sangat sampai kenyang perut aku..alhamdulilah..rezeki..best bukak pose ngn member hilang lah skit rindu kat family huhu..sedihnye.. :(


tambah2 dok jauh dari family sebab masing2 xde spe2 kat sini dan bergantung pada diri dan kawankawan ja....aku nak citer skit lar penyakit berjangkit yang merebak dalam dorm aku nih memang xda ubatnya kalo cri kat kedai ubat ke farmasi ke..nih memang dah xde ubat nak sembuh konfem punya lar..sebab dah sampai tahap kritikal kot..aku x tpu lar...

penyakit nih digelar 'touching' korang faham ke ape kebenda touching nih?kalo xtahu meh aku nak explain skit hehe..budak2 dorm aku nih cepat touching kot..memang tahap gaban huhu..aku xtahu lar macamna lar aku boleh sabar ngn sikap touching dowang tuh..tapi nak bt cmna kan sbb duduk satu dorm lah katakan..tapi aku malas nak layan sangat sikap touching2 sbb takut nanti aku plak yg touching haha...skit2 touching benci aku..ak xsuka2..perempuan memang cmni kot..sensitif xtentu pasal huh..aku pon perempuan gak tapi xda lar smpai touching2 nih..huhu..lelaki plak ak tgok xde plak touching nih..haha..yg tuh aku tabik lar aku suka mcm tuh..haha..

so..sapa2 yg rasa dia touching tuh cepat2 lh buang rasa touching2 tuh dlm dri korang sbb takut nanti member korang dah penat nk layan touching korang tuh sebab ak sndri pon dah xsanggup huhu....



oklah nak g sambung buat keje

notahati:selamat berpuasa 
=)


terima kasih sudi membaca =)

0 5 gOmeL -gOmEL: