Budak comel Tengah cuRik2 Usha



Aug 25, 2011

berbuka pose ngn retis shahir??


salam...selamat berpuasa ...
puasa x ari nie..?sapa2 yg xposa g main jauh2 hehe..

okeh..firstly ,,korang percaya x semalam aku berbuka pose dengan retis shahir AF??mesti korang

 

 
x percaya kan..?hehe..



ala..sekali sekala berbuka pose ngn retis shahir AF kan..ada owg jeles ke..?aku nie kan admire shahir...mesti lar excited sangad nak berbuka ngn dia..kalo koramg pon mesti excited gile2 bg peminat shahir AF lar....hehe..




 abaikan orang  kt blkg tu.. =)



mesti korang percaya kan nie shahir AF?hehe...x lar nie member  kwn aku...nama dye Azuan , diorang ajak bukak dengan budak2 kelas dowang, aku ikut je...dah semua nak bukak kt luar..aku join lar..first time,msa jumpa si shahir tuh..biar betol dlm kepala aku "eh..shahir AF..?" mata terkebil2 tengok shahir aka Azuan ..naseb baik x mtak autograf kalo x malu aku..serius muka dia mcm shahir AF...huhu..





vanue dia kt kfc JJ je..x jauh pon...tapi memang best lar buka ngn retis nie.....hehe..



aku berbuka ramai2 taw bukan dengan shahir akak azuan je...






si cantek n si tampan..  =)




 tengok.. ramai kan,,,??
selamat hari raya.... =)

p/s : bila lar blh jumpa ngn real shahir AF ..?hehe..
x sabaq nak jumpa nih...
kalo ada spe2 nak jumpa shahir AF tu 
jgn lupa jemput ak taw,,,,hehe..


terima kasih sudi membaca =)

2 5 gOmeL -gOmEL:

☀ Izzaty Hedry☀ said... BALAS

eh2.. aiqal pun ada..^.^

nur iela said... BALAS

izzaty hedry :eh..kenal aiqal ?? :)