Budak comel Tengah cuRik2 Usha



Jun 11, 2011

aku merindui saat itu...






salam..da tidor ke?haha..msti korang2 tertanya.tanya aku rindu kat sapa ek?kan. kan . sebelom tido aku nak cter2 ckit lar pasal keriduan kat seseorang nih..sape
ek?pakwe ke?hehe...ada lar...

ceritanya bermula masa mula . mula aku masok blaja kat much @ atau owg panggil kolej kejururawat masterskill nie kat selangor,ye la msa first2 masok situ aku nih macam2 lar perasaan takut . nervous . sedih . yela nervous terfikir2 jugak sapa lar housemate aku ok ke?maksud aku satu kepala dgn aku ke.klo sekepala nih yg best kan.sedih la sebab terpaksa berpisah dgn kawan2 , family sapa x sedih woo..terguris taw ..hehe..tapi syukur la , 



sue . niza . shima the best friendship  =)


semuanya beres...kawan2 baru aku semuanya sekepala, tapi housemate aku ok jew,tapi ada lar dua .tiga owg nih satu hsmate gak tapi ktaowg xbapa satu kepala sbb aku tgok dowg nih mcm belagak je owgnye dan anak owg berada lh katakn, anak owg berada..mak bapak dowg jew yg berada dowg x brada pon..hehe..betol x?tapi mengalahkn mcm dowg byk duet lar kn but . but duet tu bapak dowg punya duet bkn dowg ..hehe apa2 je lar janji aku x mtak sedekah kt dowg hehe(hish..xde lar smpai mtak sedekah dohh..tu bukan aku beb.)




ok bukan itu aku nak cter but pasal kawan2 baru tu,dowg memang yg terbaik,superb lar...aku rasa xrugi lar aku kenal ngn dowg kn?syukur..kita sangka panas terik membahang ditengahari rupanya hujan . ribut . petir di senja hari ...dalam 2 bulan cmtu lar aku stdy kt stu..dengan kehadiran kawan2 baru yg byak kerenah dan menghiburkan aku rasa bahagia sangat taw..

pastu aku rasa x boleh teruskan stdy kat ctu sbb ada perkara2 perlu diselesaikan..hanya perpisahan yg menyakitkan . memilukan .perlu dihadapi oleh ktwog..tapi aku pasrah semua nih...tapi korang tetap dlam ingtan aku...aku xpenah lupakan persahabatan yg amat bermakna bg aku semoga bertemu kembali lg...ingat janji itu....miss u all.... 

niza . shima .sue . majidah .kak ida . u all the best !










hope u all success in anything


nota hati : persahabatan itu ibarat nadi yg akan berdenyut selamanya..


gud nite ... =)






terima kasih sudi membaca =)

0 5 gOmeL -gOmEL: