Budak comel Tengah cuRik2 Usha



Jul 28, 2010

!! har! beGiTu !nDaH !!

ari nie aku rasa best giLet2,,nk taw apsal giLe???haha..sbb akhirnya tercapai
gak matlamat ak nk makan ice cream..hehe..aku nie pantang nampak bende yg sdap2
asyik nk makan je ..haha itulh aku
ice cream nie mmg sedap walaupun
xla mahal sgt,, ia penuh krim
dan disukai orang ramai,,hahahah...
nie plak donut yg aku beli masa ak ngn kwn ak jalan2
kat tesco wlpn harganya agak
seberapa mahal tp ak ttap
gak nk beli,,n ak suka taburan kacang
diatasnye,, rasanya sdap taw.....nk cuba ke??
hehe...
dh puas aku pusing2 tesco akhirnya kaki nie dh kren,,atau(lenguh)
badan ak pown dh letih
ak pown trus balik umah...bye..bye..

terima kasih sudi membaca =)

1 5 gOmeL -gOmEL:

brat2104 said... BALAS

salam.. kalau saya tegur jgn marah ye..

susah la nk baca entry awak.. background terlalu terang sedangkan tulisan x nampak.. sakit mata..

pilih font lebih gelap dan lebih besar boleh x?

maaf ye..