Budak comel Tengah cuRik2 Usha



May 20, 2010

:: umah urut ::

salam,,aku nk kongsi cikit citer pasal gay.sekarang nie dunia dah berubah dah makin dkt ngn akhirat,,astagfirullah..mengucap2,,td aku baru je tgk tv3 "999"pasal "umah urut" kt ibu kota,aku xleh la ckp kt mne tmpt tu,yg pasti kt ibu kota.hmm..yg terkejutnya umah urut tu menawarkan seks sejenis atau dimaksudkn "gay".lpas tu kt dinding premis tu ada lekat gambar lelaki yang xpakai baju dan ada jugak yg bogel??huh,,macam xpercaya aku.hmm,apa la nk jadi dgn dunia sekarang..akhirnya premis tu diserbu,,polis turut menangkap pelangan yg melangan di rumah urut n pengusaha premis tu turut diberkas.aku harap dowg dapat pengajaran,,apa yg dowg bt.harap lepas nie xdak la pasal umah urut sejenis.
p/s : "berpeganglah dengan iman yang kuat nescaya kamu tidak akan tersasar" my heart: "jadikan peringatan"
terima kasih sudi membaca =)

0 5 gOmeL -gOmEL: