Budak comel Tengah cuRik2 Usha



May 20, 2010

!! kAwAN !!

semua orang perlukan kawan dlm hdup dowg,tanpa kwn mesti rasa mcm xlengkap je hdup,btol x?
kawan?ape erti kwn?bg aku ble susah n senang dia ada bersama kta,erm,,btol ke?entah lah??bg aku kwn nie ada mcm2 jenis n trlalu byk sampai pening kpala dibuatnya,,huh.dulu penah aku dtuduh mcm2 sampai xdk owg nk kwn ngn aku,aku cdh sgt2 aku diamkn diri n pergi jauh dr dowg.aku juz tegur utk kebaikan slh ke?tp da owg iri hati kt aku smpai sanggup fitnah aku mcm2 sakitnya hati hanya Allah je yg tahu. sekarang aku masih berkawan walaupun aku banyak terasa dengan dowg tp ape blh bt?hmm,,kwn aku yg sorang nie plak aku heran btol dgn die dia nie suke memulaukn mber2 dia.disebabkn ada benda yg dia xsuka kt mber tu senang2 je dia pinggirkn cmtu je,apa die xfikir ke perasaan owg len?yg aku bengangnye kalau dia sorang xpe gak tp dia nie berpengaruh huhu,,dia ajak pengaruh dia utk pulaukn mber tu,last2 mbr yg dia pulaukn tu jd pengaruh dia haha,,lawak btol la,,hhaaha.mcm2 la,,pening kpala aku.aku xtaw la smpai bla dia nk sdar??nk tegur nti kna marah balik,erm,,pe2 pown mga dia sedar,,huhu..
p/s: berhati2lh ble berkawan.berkawan biar ikhlas agar hidup ini bahagia
my heart : kawan senang mudah didekati,kawan susah mudah dijauhi

terima kasih sudi membaca =)

0 5 gOmeL -gOmEL: