Budak comel Tengah cuRik2 Usha



Dec 27, 2013

last day , sangat memenatkan

assalamualaikum...

hari nie exam International Business ,, macam nak nangis je dapat soalan , sebhijik kau dengan soalan ramalan yg lec sufian tu bagi... #tamparpipitakpercaya  hahaa... alhamudulilah dapat jugak menjawabnye..


lepas abis je exam , masing-msing sibuk nk bergambar heehee..last day kan..belajar..tapi aku tak sempat la snap gambar bagai,, sempat isi perut je dengan dorang..huhu..sedih kan?? xde pic last day yer..

:( 

hmm...balek umah terus kemas barang , penatnye,,, dah nk pindah mesti kene kemas la,,kalo tak sape yg nk buat semua tu?? 

tak sempat nak rest kene kemas , kemas pulak tu sepantas kilas , mcm robot lak aku kemas hahaa..kelakar lar..

rupanye kan..dah setel bab kemas mengemas nie .. terkejut giler, barang barang aku rupanya banyak macam kl tower , hahaha..mane aku nak bawak balek kampung nih? pulak tu nak setel hari tu jugak .







#disebabkan brg2 nie la aku hampir pitam -.-" 


tapi kan,,,nasib menyebelahi aku,,barang2 aku tu half transfer kat adik kesayangan aku tuh kat gombak , kebetulan budak tu dah masuk umah sewa yg sebelum tu kne duduk ostel , kira menyempat lah gak aku kurangkan barang2 aku nih... #syukur...  :)




okeh , dah setel part mengemas nie, aku suggest la kat member roomates aku nie , g jalan2 kat jusco , sambil2 tu release tension & penat mengemas tadi tu eh,,


tu je la sempat plan,,sbb semua dah sibuk dgn hal masing2 ,, kalo ikutkan byk plan2 yg kteorang buat utk hilang tension plus last day 
together2 sedihnye...

disebabkan lapar ,, kteorg makan di foodcourt kat jusco tu,,lepas isi tangki kat situ , aku tapau Tako & KFC ,,wah,,banyaknye..mcm x mkn smgu hahaha.. sampai bbf aku tanya , np mkn byak sgt..aku senyum je...xtahu nk ckp ape..hehehe..


#sebenarnya aku lapar sgt..ye la kemas brg xhenti2 .. smpai x jamah mkanan pon :( 



#esok besday gegirl a.k.a aku lar di entry lain hehe..





terima kasih sudi membaca =)

0 5 gOmeL -gOmEL: