Budak comel Tengah cuRik2 Usha



Jan 11, 2012

top 10 artis K-Pop apabila tanpa makeup


hai, ok nie first time aku taip entry pasal k-pop nih . nie gara . gara  si artis teruna yg ohsem belaka la punya pasal aku sekarang dah jatuh cinta kat si teruna ensem tu ..
oke  . silamuntahbiru -.-"  kalau x takde hari  . bulan  . tahun  la aku nak menaip
entry pasal si teruna korea nie  heee....


artis korea sememang sangat cantik dan ensem , memiliki kulit seputih susu ,  memiliki mata yang sepet membuat semua orang terpikat , dan mesti korang sekarang tengah pasang angan2 nak jadi pakwe dan awek diorang kan..betol x ? hehe..


dan... angan2 yg x berapa nak menjadi adalah aku sendiri  =)





dan terlintas la difikiran si teruna dan si dara berangan nak cari pakwe @ makwe 
yang cantik , comel & ensem macam artis korea kan.....??


entah la sekarang pon dah jadi tren dah..semua terikut2 style artis korea fuhyoo...mak aih 
dah macam rupa orang korea pulak hehe..

haha,..tapi aku bukan nak story pasal style korea yang makin menjadi .  menjadi  tanpa
kawalan yang ketat ..eh.. but aku nak tunjuk kat korang gambar artis top 10 k-pop
apabila dorang tanpa makeup yang selama nie menjadi kegilaan para si dara diluar sana  .





antaranya .....




[1 ]

                                                                   2AM's Yokwon




 [2 ]


2NE1's Sandara Park


[3 ]

4minutes HyunAh


   [4]

Beg's Gain


      [5] 

F.T Island Lee Hongki


    [6] 


Goo-Hye-Sun


       [7] 



Miss A Suzzy


           [8]





Nichkhun

     [9] 



SNSD's Yoona



     [10] 



U-Kiss Kevin






p/s ; walaupun tanpa solekan , tapi dorang tetap cantik & hensem ....







terima kasih sudi membaca =)

0 5 gOmeL -gOmEL: