Budak comel Tengah cuRik2 Usha



Dec 30, 2011

selamat hari tua ~











salam...28 hari bulan rabu baru2 nie genap la umur 21 tahun ..
alhamdulilah syukur aku diberi kehidupan yang bahagia disamping keluarga 
yg sentiasa berada disisi saat aku gembira & sedih 
terima kasih mak , dan adik2 beradik aku yg lain
sebab tanpa diorang sapa la aku...
aku bertuah sebab masih ada diorang
walaupun abah dah xda..
tapi aku masih disini kerana
mereka semua ,
terima kasih jugak kepada
kawan2 yg banyak membantu
bila aku susah dan menghiburkan
aku saat aku sedih
nasihat korang aku akan buat
pedoman tq u all =)
tq jugak member fb wish besday huhu
terharu sangat dpt wish yg bnyak..
tq u all ..mmmuahh!

semoga Allah panjang umur korang
dilimpahkan rahmat & rezeki
yg melimpah ..amin
n smoga sukses selalu ...











terima kasih sudi membaca =)

0 5 gOmeL -gOmEL: