Budak comel Tengah cuRik2 Usha



Oct 11, 2011

Ya Allah...rindunya kat dia...






Assalamualaikum..
hmm..hari nie rasa x sihat je,sakit perut aku semakin teruk, ingat smlm je rupanya sampai hari nie rasa sakit lg, pagi td pon nyaris2 x pegi kelas gara2 sakit perut, harap2 besok sembuh amin..

entah tiba2 je tadi masa kol mak sengaja aku save number henfon mak nama 'abah & mak ' , bile aku tengok kt nma 'abah & mak' aku terus kol , entah macam mna aku beria2 kol sebab nak cakap ngn abah rasa rindu sangat2 smpai masa td cakap ngn mak suara jadi sebak , mak tanya kenapa ? demam ke ?ak bg alasan sakit perut tapi mak x tahu sebenarnya aku tengah nangis sebab terlalu rindukn abah,Ya Allah aku betul2 rindukan dia...aku rasa macam abah masih ada dan selalu ada , dan aku xpenah terasa kehilangan dia ,ya Allah tabahkan hatiku , aku x kuat ya Allah,,,aku terlau rindukan dia...,

sedih sangat dekat2 ngn hari konvo , member2 masing cerita waktu konvo nanti mak n ayah dorang nk datang , tapi aku hanya mampu tersenyum pahit, bahagia je dengar tapi dalam hati ni x sapa pun tahu, walaupun aku x g konvokesyen nanti , tapi aku 'merasai' kesedihan yg aku alami..aku ada alasan sendiri kenapa aku x g konvo & alasannya biarlah aku yg tahu & aku penah terbayang alangkah syukur dan  bahagianya aku kalau aku dapat g konvo pastu abah n mak pun g tengok aku pakai jubah tu mesti diorang tersenyum bahagia kan....

tapi tu mungkin xkan menjadi kenyataan alangkah bahagianya kalau Allah bg peluang kat aku pinjamkan aku abah sekejap je walaupun hanya sekejap...tapi aku tahu aku hanya insan yang lemah x mampu menandingi kuasa Allah ...Alangkah indah kalau aku diberi peluang itu sekali lagi ingin aku meminta ampun , memeluk erat tubuhnya untuk terakhir sekali utk kali ini...Ya Allah aku terlalu rindukan dia...  =(
terima kasih sudi membaca =)

2 5 gOmeL -gOmEL:

Taste Of Tapah said... BALAS

sabar yer... sesungguhnya Abah tunggu diela di sana.. hidup kat sini sementara sahaja... diela akan jumpa dia satu hari nanti... insha-allah..

tabah sungguh diela, saya sendiri tdk tahu tabah atau tidak sekiranya mengalami situasi ini... tahniah

nur iela said... BALAS

@taste of tapah : kak,terima kasih.. beri kata2 semangat,sye sbnrnya x tabah kak,