Budak comel Tengah cuRik2 Usha



Sep 25, 2011

Diana Amir sudah mula pakai tudung??



Salam sejahtera... korang masih ingat x pelakon Aku Masih Dara lakonan Diana Amir?mesti ingatkan?so ak nak kongsi skit cerita Diana Amir ini..korang mesti nak tahu kenapa diana amir dah pkai tudung,jom dengar apa yg dia ckp 

Kata Diana, dia bertekad dengan keputusan tersebut biarpun mengakui dirinya masih terlalu cetek dengan ilmu agama."Saya ambil keputusan ini kerana saya sudah beberapa kali sejak tiga bulan yang lalu diberi petanda dan mimpi buruk tentang hari kiamat.

"Dan mimpi-mimpi tersebut juga mengingatkan saya tentang kematian yang semakin hampir dan perkara itu sering membelenggu hidup saya beberapa bulan kebelakangan ini," katanya.

syukurlah Diana Amir dah berubah sekurang2 nya dia dipilih Allah dan diberi peluang untuk berubah kepada kebaikan ,,

sumber


terima kasih sudi membaca =)

1 5 gOmeL -gOmEL:

Mek Onie said... BALAS

Alhamdulillah,seorang lagi sedang berhijrah untuk berhijab :)