Budak comel Tengah cuRik2 Usha



Aug 30, 2011

raya pertama...



selamat hari raya aidilfitri maaf zahir...hari baru sempat nak taip entry pasal raya nie..maklum la sibuk dengan raya so xsempat nak buat entry pasal raya nie.raya tahun memang meriah sangat sebab anak2 buah aku pun dah bertambah so confirm jadi meriah hehe...dalam meriah nie pon memang penat sangat penat duk layan dengan perangai budak2 kecik nie..huhuhu..tapi sabar je lar..

hari dah masuk raya ketiga ,,niat nak kumpul duit raya tapi sampai hari nie xdapat bukan kata sepuluh hengget satu sen pun xdpat huhu...sedih2 :(   , jeles tengok budak2 dapat duit raya banyak ..dik bak sini skit kat akak boleh ?kak pun nk gak duit raya..huhu dah besar sape lar nak bg duit raya kat aku kan??huuhu...

raya pertama aku x g beraya pon dengan member2 aku..ntah aku rasa xda mood nak raya..sebab masing2 sibuk hal masing2 so malas lar aku nak g beraya dengan dorang ,aktiviti raya aku ialah g beraya di umah sanak saudara je tu kan lebih baik betol x??sekurang2nya dapat jugak tanya khabar setelah lama x bersua..dpat gak merapatkan silaturahim..

so raya tahun nie agak kurang best lar bg aku ..insyallah mybe tahun depan plak kot..

jap g nak rumah terbuka di rumah kak sepupu ..
boleh makan puas2 hehe..


p/s : raya , raya gak tapi makan tu kena jaga gak..
        kan x pasal2 beraya kat hospital so, berhenti makan
        sebelum kenyang...

^_^  peace  !


'' hari sabtu nie dah kena masuk belajar cepatnya
masa berlalu..x puas lagi nie raya..huhu"

terima kasih sudi membaca =)

0 5 gOmeL -gOmEL: