Budak comel Tengah cuRik2 Usha



Jul 7, 2011

selamat menjadi seorang pelajar


 


salam semua..
baru je balik dari kelas, tapi kelas xda sebab lect memang xnak masok kelas hehe..ok utk pengetahuan semua ak dah selamat masuk belajar kt salah sebuah kolej tp xperlulh taw nama kolej tu ek..biarlah rahsia..hehe..

korang semua buat apa?dah makan ke?sihat ke?hehe banyak pulak tanya ...aku dah selamat bergelar pelajar budak baru 28 julai aritu tapi sekarang baru dapat update blog sowi lar sebab sibuk orientasi dan kelas maklum la dh jadi pelajar mmg sibuk kn..tapi xkesah lar kan janji aku dapat update jugak hehe...gelisah kalo xupdate blog kesayangan aku nih =) 

oklah,,xkesah la apapun kan,tp yg aku kesahnya environment kat ostel x bape baik sangat la kn boleh lar,facilities tu ada banyak yg paling ngerinya kt sni banyak awang nano(orang yg dikategori berkulit gelap/hitam)faham kan?aku n dak2 dorm gelar kan sbagai awang nano hahaha...geli telinga aku dengar nama tu,tapi papepun janji xkcau dorang betol x?

aku nih pulak x penah duduk jauh ngn family (bukan anak manja taw)penah tapi xlar jauh sangat mcm sekarang nih..keyell..tapi duduk kat negeri orang nih banyak bende yg perlu aku belajar yg penting kena hati2 jaga diri lgpun kat sini2 mcm2 cerita dengar huhh..memang mengerunkan..mintak2 jauh dari semua tu...amin..budak2 dorm aku okeh jew..kebetulan memang dah kenal penah satu tempat belajar masa dulu..best lar..hehe...

tapi syukurlah dapat kwan2 ok...tapi kadang2 aku xberapa suka sangat lar sesetengah drp dorang nih..asyik cakap lepas je dah xpikir perasaan owg len yg tu agak parah sikit tapi aku nih malas nak gaduh2 ak diam je lah lebih baik kan,daripada aku gaduh2 nih..pepepun statement mesti "sabar"! yang penting niat datang sini g belajar bukan nak cari gaduh xbaik taw....huhu..
oklah,,take care all =)


notahati: duduk sini asyik demam ja penat la macam nih.. =(



terima kasih sudi membaca =)

0 5 gOmeL -gOmEL: