Budak comel Tengah cuRik2 Usha



Jul 14, 2011

blog semakin sunyi


salam..sekarang nih blog aku dah makin sunyi n penuh sarang labah2 sampai dah x larat nk buang , bukan x larat nak buang tapi xda masa nak hupdate blog nih ..sorry taw spa2 yg ikuti perkembangan blog ak nih yg x seberapa nih..minta maaf banyak2 taw...

bukan xnak hupdate tapi sekarang nih aku dah sibuk ngn study ak..huhu..kalo x bertegur sapa or x bls komen2 kt shoutmix ke maaf yer..korang jgn terasa ke or cakap aku sombong ke...peace...
=) 

sebab aku kena study smart, sebab aku kos yg aku ambik nih berkaitan dgn business,pulak aku xda basic business huhu...agak susah jugak ak nak faham tapi aku kuatkan hati jugak walaupun kadang malam2 aku nangis sebab susah nak bawak subjek nih..tapi aku cuba jugak  huhu..insyallah aku boleh punya...

korang doa2 kan aku yer...supaya aku dapat bawak subjek business niih taw..terima kasih u all...hehe..huhu..letihnya..dah mengantuk nih..ok jumpa lagi yer hepi n ceria selalu yg penting


notahati: biar hati kita ikhlas agar semua menjadi mudah



terima kasih sudi membaca =)

0 5 gOmeL -gOmEL: