Budak comel Tengah cuRik2 Usha



Jun 18, 2011

pelbagai rasa...





Assalamualaikum..semua..harap. harap sihat selalu =) ..kalo yg x sihat tu sakit ke?cepat.cepat makan ubat taw nanti lg teruk plak kan..dah makan tengahari belom?apa menu hari nie ek?





pejam celik . pejam bukak . makan tido . baring mngadap lappy . eh..dah tinggal satu mggu lagi waa....nape cepat sangat nih masa berputar..huhu...xmo..xmo..ohhhh..tidak..(jgn peduli aku sakit jiwa skit hihihi.. ;) ) x sangka kan dah makin dekat dengan tarikh daftar aku..daftar apa?em..daftar aku kena masok stdy lar apa lg..kalo daftar kawen xpe gak.. (gatal nak kawen)...xsabar2 nk kawen..ahak! (buang tebiat pe aku nih?) ok.stop.apa aku merapu nih... O o O ,jangan termakan dgn perilaku aku ahak!

 

timbul macam . macam perasaan mereng + takut + sakit jiwa + mabuk lalat + takut + gundah gelana + hepi giler + jiwa kacau + jiwa sentimentel ... bila dah dekat dgn tarikh daftar masok blajar, waaaa....mcm2 perasaan kan?kalo cmpor semua tu agak.agak mcm na lar rupa aku kan?haha..



 

Alhamdulilah...70% barang . barang suma dah beli tapi cuma tnggal lg 30% barang lg x sempat nak beli.nanti lar aku beli ,masih sempat lg kan.aku nerweyos kot..yer la aku terfikir jugak.. nanty spe lar jadi roomate aku?macamna perangai dia OK ke kO?huhu..aku x tahu..  kalo satu kepala ngn aku lg OK haha..tapi kan, ramai cakap aku nih sombong..?eh..betol ke..ramai ckp cmtu?hmm...sedih lar owg len menilai aku dari luaran je..korang xtahu spe aku..so korang jgn lar tuduh aku cmtu beb aku manusia jugak ada hati dan perasaan..aku nih gile2 skit sapa nak jadi gile2 mcm aku meh ler kawan lar ngn aku..haha..




 

nanty dah msok kOlej mesti kenal macam2 kawan..hehe..bestnye...x sabar plak..hehe..(eh..td ckp nerwoyes pelik2..ha) nanty dapat kawan baru sape x nak kan?msti la mau (gaya twisties) ..yg paling best dpat kwan2 banyak.banyak bukan smpai sepuloh owg taw, dlm lima owg cmtu kalo ramai2 pening aku dibuatnya haha,,,x sanggup nak lihat gelagat2 dowg..huhu..penat...nanty ada yg makan hati (terasa...nih payah lol..) lima owg tu dah kira ok la..aku mintak sangat2 aku dapat roomate baik.baik macam aku (puji diri sendiri spe lg nk puji kalo x dri sendiri hahaahaha...)boleh ajak stdy sekali n suka sedekah ilmu ..yg tu aku nak sangat2 sebab nanty boleh ajar aku kan...xlar merangkak . merangkak aku nak faham...haha...wah...banyak bebenor eh yg aku angan2..ntah jadi ke indak yer?harap. harap angan2 aku menjadi...amin...tolong doakan aku yer...hehe..tenkiu...syg kamooo...





 
sedihnye...kena berpisah ngn mak....huhuhu..(jgn cakap aku anak mak...huuhuu)memang aku anak mak n abah hehe..nanty mesti rindu masakan mak yg sedap tu...sampai terangkat wooo...nanty xboleh lar nk manja2 ngn mak..huhuhu..sabo je lar...nak buat cmna kn terpaksa berpisah untuk sementara waktu haha...ape ntah tajuk lgu nih?  =)  nanty x boleh lar tido lama . lama , makan banyak. banyak , huuhu... :(  , 




 

ala..mcm lar xpenah dok jauh..  :)  xpe kejap je duatahun je pon, nanty abis lar stdy tu,pastu keje plak....haha...wow..bestnya..cepat2 lar abis ahak...sebab nanty x sabar nak keje plak boleh pegang duit sendiri kan...n yg penting poket sentiasa penuh ! ofkos lar nak..sape x nak?kalo korang x nak meh bg aku..haha..


apapun,niat mesti ikhlas taw nak ngaji (study),bukan g kelas dok termenung je tengok lec,kalo yg encem lg lar x kelip. kelip mata tu haha...not.not x blh cmtu haha..impian aku masok nanty nak blajar rajin. rajin macam owg puteh speak "study smart not study hard" okeh gitu... =) , pastu nak score dapat dekan tiap.tiap sem..huhu.boleh ke?insyallah blh Malaysia boleh aku pon mesti boleh kan?haha..korang tolong doakan aku yer...amin...tenkiu2...




 



ok.baibai..

notahati : cepatlah masa silih menyilih, dah x excited nih.. =)



terima kasih sudi membaca =)

0 5 gOmeL -gOmEL: