Budak comel Tengah cuRik2 Usha



Dec 24, 2010

dah bertunang...??

ha..sapa bertunang??aku bertunang ke??wah wah..bestnye dah bertunang.
hehe..entri kali pasal bertunang..macam
best je entri kali nie kn??
ak nak citer pasal btunang lar kan sebab tajuk pon btunang..btol x?hehe..
sebenarnya ak dah btunang hehe..x pcaye ke?x pcaye suda..kalo ak btunang
pon x salah kn kn..
btol la ak x tipu lar..memang ak dah btunang..hehe..pcaye x?korang
mesti pcaye lh kn..x lah bukan..bukan ak yg btunang..
btunang but its my best friends larh
tu la jangan pcaye sangat cakap aku nie..(memang suka merapu)..padan
muka sebab pcaya sangat :)..aku tipu
pon korang pcaya kn..kn..:)
yg btunang nie kwan baik aku sejak sekolah lagi,dia dengan aku memang
x boleh pisah,kalau g mna2 je mesti aku dengan dia jew..hehe..
(bestnye..msa tu.. )dan lagi satu benda yg aku x boleh lwan ialah
dia nie seorang yg cantik..huhu (jelesnye..huhu..)aku suka kwan dengan
dia sbb....dia baik..cantik...jujur..yg aku paling suka kwan dengan
dia ialah....dia x memilih kwan..huhu..terharunya aku... :)
masa aku mula2 dengar citer pasal di
a btunang tiba2 aku rasa sedih
sangat..sepatutnya aku gembira sebab best friends aku nak btunang..
em...ntah la kenapa aku rasa sedih..??sedih??em..ntah la..aku bukan
jeles pn kalau dia btunang tapi..n
tah la..mybe aku fikir nanti ble
dia dh btunang n kawin mesti dah xboleh kuar mcm dlu lagi...huhu..
sbb dia dah ada tgjawab yg bosar..
tapi xpe aku faham..aku harap d
ia bahagia dengan kehidupan
dia skrg...farhana aku doakan ko bahagia ye...
jangan sedih..sedih..taw..
jangan lupa kt aku taw...
gambar kwan aku..masa btunang
p/s:hidup ini kadang2 begitu indah utk dilalui
hingga terasa ia sangat berharga..

terima kasih sudi membaca =)

0 5 gOmeL -gOmEL: