Budak comel Tengah cuRik2 Usha



Apr 6, 2010

nubhan- seadanya aku-

X dapat ku kotakn

Sprt yg sudah2

Bgai memetik butir bintang

Yg jauh tampak terang

Xsangup ku mungkir dlm syg…

Xmampu ku berikn

Mimpi diluar jangkauan

Terimalh yg setulusnya

Aku didepan mata..seadanya aku manusia

Aku..peraih kasih syg

Rindu pd ketulusan belaian

Engkau yg mndamaikn rasa ragu

Dgn cinta xsprt dulu

Istana yg kubina biarpun kali kedua

Terimalh yg setulusnya

Aku didepan mata seadanya aku manusia

Aku peraih ksh syg,,rindu pd ketulusan belaian

Engkau yg mdamaikn rasa ragu dgn cinta

Xsprt dulu ,,aku peraih ksh syg rindu ppd ktulusan belaian

Engkau yg mdamaikn rasa ragu,,,

p/s : terimalah aku seadanya,,

my heart : semoga hubungan nie kekal slmanya ,,amin


terima kasih sudi membaca =)

0 5 gOmeL -gOmEL: